2012. január 7., szombat

News

Sziasztok!

Míg ez a történetem pihen, egy másikba kezdtem, melynek semmi köze a TVD-hez. Már megcsináltam a blogot, ahol olvashatjátok, de egyenlőre titkosítva van. Kíváncsi vagyok, ki az, akit érdekelne a történet, ezért itt olvashatjátok a fülszöveget, és kérlek, írjátok meg, olvasnátok-e! Ez tényleg fontos lenne nekem, mivel komolyan szeretnék foglalkozni ezzel a történettel! Ha legalább 4-5 vélemény érkezik, akkor megnyitom az új blogot, és elkezdem feltenni a részeket.

Köszönöm!

"Cassie Cruel problémás lány. A problémás lányok a Sátán szolgái! - mondta tanára. És nem is tudja, mekkorát tévedett. Downtown Cassie számára a béke szigete. De amint a tizenhat éves kislány beteszi ide a lábát, felborít mindent. Világok törékeny rendjét megtöri, határaikat elmossa, szálaikat összekuszálja, míg nem marad más, csak az édes káosz, mely az Ördög játszótere.
Mi marad egy lányból, aki egy kisvárosból a Pokol tornácát varázsolja?"

xOxO:
Kat.

2 megjegyzés:

  1. Szia engem érdekelne a történet, olvasnám. Rejtélyesnek tűnik, izgalmasnak és misztikusnak!Várom h olvashassam! ;D

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök, hogy érdekel. Úgysem bírom megvárni, míg összejön az elegendő komment, tehát már ma éjjel olvasható lesz a prológus, nemsokára közzéteszem a blog címét. :$
    Köszönöm, hogy írtál!

    xOxO:
    Kat.

    VálaszTörlés