2011. június 30., csütörtök

Heyy!

Hát, ez az Első bejegyzésem.
Nem vagyok egy tapasztalt blogger, szóval előre is elnézést minden hibámért! 
Nem fogok a valódi nevemen írogatni, mert... Nem. :D 
A teljes történet, amibe belekezdtem, a The Vampire Diaries alapján íródik. Sok helyen fogok változtatni a szereplők sorsán, de hát ezt nevezik az emberek írói szabadságnak, és ha már van lehetőségem, élek vele. A történet leírását láthatja mindenki ott oldalt, szóval nem ismétlem önmagam.
A címet Gary Jules: Mad world című száma ihlette, illetve annak egy feldolgozása: !EZ! Nem tudom, miért pont ez, de úgy érzem, a cím illik a történetre, a zene pedig a hangulatot adja. Minden részhez csatolni fogok ajánlott zenéket, amik segítenek beleélni magát az embernek a történetbe. Némelyhez többet is megadok, természetesen a szövegben a megfelelő helyre beillesztve. Persze, ezeket nem kötelező meghallgatni, de ha bele akarjátok magatokat élni a sztoriba, át akarjátok érezni, a zene segít, hogy élvezhetőbb legyen.
Valószínűleg a fejezeteket hetente, ha több időm és ihletem van, gyakrabban is fogom hozni, főként az esti-éjszakai órákban, mert akkor ráérek. A frissek között, ha nincs semmi erőm az íráshoz, dobok ki egy-két videót, vagy képet, ami szerintem érdekes és tetszhet nektek.
Na, egyenlőre ennyit. Körülbelül tíz percen belül felkerül egy prológus, bár azt még nem írtam meg, de majd most. :)




Köszönöm a figyelmet:
Kat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése