2011. augusztus 22., hétfő

Award - again :)

Mindenek előtt, bocsi a csúszásért! Legkésőbb csütörtök éjjelig meglesz a fejezet, és a csúszást behozandó, hosszabb lesz, és hozok egy extra képet is! :)


Nagyon köszönöm a díjat Angelnek és Katherine-nek! :) Köszönöm, hogy gondoltatok rám! :)
A DÍJ SZABÁLYAI:
1. Tedd ki a logót a blogodra
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3. Írj ki 7 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 7 írónak (Linkeld a blogjukat!)
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad!
A 7 dolog rólam:
1: Beteges táska-gyűjtő vagyok. Tényleg. Szerencsére van 2 bátyám, akik közül az egyik sokszor visz vásárolni, és olyankor mindig gyarapodik a gyűjteményem. Már magam sem tudnám megmondani, miért veszek össze ennyit, de mindet imádom :$
2: Azok közé a lányok közé tartozom, akik tökéletesen elégedettek magukkal. Túl vékonyak a lábaim, van egy kis pocim, nagyon vékony szálú hajam van és nagyon szeplős vagyok, de egyszerűen nem tud zavarni. És azt vettem észre, hogy amíg engem egyáltalán nem zavar, addig másokat sem. :)
3: Zenei téren mindenevő vagyok. Tudom, azt hiszitek, ez nem nagy cucc, de minden stílust meghallgatok. Imádom: The Pretty Reckless, Rihanna, Bonnie Tyler, DELTAAA : D , Sugarloaf, Hooligans, FankaDeli, McGőz, Christina Aguilera, minden ami dupstep, All Time Low, Taylor Swift... És még sorolhatnám :D Én tényleg bármit meghallgatok, aminek kicsit is jó a szövege, vagy van valami laza feeling-je. :)
4: Nem szeretem a sablon-fiúkat. Főleg ezek a mostaniak... Szerintem egy férfi ne a hajvasalót emelgesse! Szánalmas, hogy a mai "pasik" néha több időt töltenek a fürdőszobában, mint én. Szerencsére, a barátom pasiból van, nem valami átmenetből a férfi és a nő között :)
5: Soha az életben nem mondok rosszat a szüleimre, vagy a testvéreimre. Nem értem, miért menő, hogy 12 éves kislányok a saját anyukájukat szidják... Hát könyörgöm, ő tartja el őket! Ha anyu nem enged el valahova, akkor nem enged. Nem ő a hülye, hanem esetleg én akarok túl sokat... Ezt sokan nem bírják felfogni. A testvéreim... Hát, két bátyám van, az egyikük 24, a másik 27 éves, tehát szerencsére nálunk nem volt ez az örökké-veszekedős-utálkozós korszak. Nem vagyok épp jó gyerek, se visszafogott lány, ezt mindig arra fogom, hogy fiúk közt nőttem fel, de sosem bántottam őket. Néha veszekedünk természetesen, de szerintem mi vagyunk a világ legjobb tesói^^ Ráadásul, úgy vigyáznak rám mint a szemük fényére. És nekik hála, kimaradt az életemből az a gusztustalan, ribanckodós bulizás, amit a legtöbb 14-15 éves lány művel, legalábbis ahogy én látom. Mivel engem mikor elballagtam 8.-ból 14 évesen, csak a bátyáimmal engedtek el, és ők nem viselték volna el, ha leégetem őket :)
6: Imádom a pálinkát. Jó, fiatal lánytól ez így fura, de tényleg. Nagyon szeretem. Az egyetlen barátnőm, akit tényleg annak is nevezhetek, nem bírja lenyelni sem, de én egyszerűen imádom. Mindig ki is röhögnek a barátaim, mikor buli előtt előhúzom a pálinkás üveget a kabátom elől, de ők legalább isznak velem :D
7: Tipikus raszta vagyok. Nem a haj, az életérzés. Totálisan. Én vagyok a "füves" címszó mellett a szótárban, pedig nem szívtam még egyetlen marijuanás cigit, de ha legális lenne, esküszöm szívnám. Bár, a legtöbb barátom szerint én alapból olyan vagyok, mint aki be van tépve... Hát, rasztának születni kell :D

A 7 blogger, akiknek tovább adom:

xOxO:
Kat.

2 megjegyzés:

  1. Szia,
    Köszönöm a díjat, megtiszteltetésnek veszem! :)
    Tetszett a hét dolog rólad, igazán őszinte és öregesen mondva példamutató :).
    Sok sikert!
    Kata

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen, és nagyon köszönöm! :)

    xOxO:
    Kat.

    VálaszTörlés