2011. augusztus 24., szerda

Bocsiiii :$$$

Mivel ilyen rengeteget kések - amit nagyon röstellek - hoztam egy zenét, és egy kis meglepit, amit a "Tovább"-ra kattintva olvashattok!

Ez a szám tökéletesen illik a fejezethez, csak a refrént annyiban kell átírni, hogy "She's so cruel" ;) Camille "kiteljesíti" hatalmát Mystic Falls férfiain. :D

EXTRA részlet!!! + kis spoiler :)

"Sötétség. Hiába nyitottam egyre nagyobbra a szemeimet, nem láttam fényt. Futottam, rohantam keresztül valami jeges sötétségen, kék szemek kergettek, kék szemek segítettek. És nem tudtam behatárolni, melyik szempár kihez tartozik."

Lesz egy - szerintem - nagyon jól sikerült Damille-jelenet (ha már mindenki rövidít, had én is:D)! Oh és Tyler mégsem lesz... az a baj, hogy már nem tudom elég izgalmassá tenni a karakterét, túlságosan elhanyagoltam, miközben mindenki más egyre árnyaltabb jellem lett. Szóval, sajnálom, de szerintem a Tyler-Camille szálat végleg megölöm :$ Cserébe kaptok sok-sok Damont! :)

xOxO:
Kat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése