2011. augusztus 12., péntek

A következő rész tartalmából... +++

  • A fejezet címe: "Killing me softly..." azaz "Csak óvatosan ölj meg", a szám, amiből idéztem, tökéletesen passzol a fejezethez, ezért majd láthatjátok is ajánlott zeneként
  • Kicsit föld fölött lebegős dolog lesz, de remélem azért tetszeni fog. Nagyon jó kedvemben írtam :)
  • Damon szemszööööög! :)
  • Az Audrey névvel már nem sokat találkozhattok a történetben :)
  • Ez után a fejezet után új design!
Részlet:

"- Taps-taps - vigyorgott rám, de szemében aggodalom ült. Ő is kiöltözött. Fekete selyem harisnyát és egy mélyen dekoltált, szatén, fenék alá érő mini ruhát viselt, bőr kistáskája az oldalán lógott. Gyönyörű loknijait ő is a hátára engedte, szemeit cicásra húzta, ajkára szolidan vörös rúzst kent. Csodásan nézett ki, és csodás módon, tökéletesen passzolt hozzám. Ha leszbikus lettem volna, Katherine lett volna a csajom."

!!!!!!!!
Ez után a fejezet után egy kis szünet következik! Az okok a következők:
  • Egy árva kommentárt sem kapok, inspiráció nélkül minek tegyem fel? Úgysem kíváncsi rá senki.
  • Én sosem vagyok depressziós. Őrült vagyok, ez más tészta, de szomorú soha. Nem is fogom arra, hogy nem tudok írni. De most nem megy. Alig vagyok itthon, csak éjszaka, és akkor is egész más dolgok járnak a fejemben. Ha lecsendesednek a dolgok, na meg én is befejezem a folytonos pörgést, visszatérek.
  • Nem fogok könyörögni. Írom a sztorim, mert élvezem, de feleslegesen szenvedek azzal, hogy felrakosgassam a részeket. Ha a suli kezdetéig nem látom, hogy érdeklődés lenne a történetem iránt, bezárom a blogot.
xOxO:
Kat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése