2011. augusztus 30., kedd

Újabb díj :)

Nagyon köszönöm a díjat Zabie-nak! :)
Szabályok:
1. Tedd ki a logót a blogodra!:)
2.Köszönd meg a díjat annak,akitől kaptad!
3. Írj magadról 5 dolgot!
4. Add tovább 5 embernek tovább a díjat!
5. Írj azoknak a blogjára,akiknek tovább adod a díjat!

1. : Még részegen is képes vagyok blogolni, és akkor születnek a legjobb fejezetek, mikor iszom :) Én tipikusan a "piás író" címre pályázom. Nem vagyok egy alkoholista, de, mivel 16 éves vagyok, és falun lakom, ráadásul két bátyám van, elég sürven jutok alkoholhoz... :$
2. : Szenvedélyes krimi-imádó vagyok, és azt írok a legszívesebben. Igazából, nem a vámpírok a kedvenc témám, bár tudom, ez nem látszik. A másik blogom viszont végre a kedvenc műfajomban írom! :)
3. : Sosem sírok. Tényleg, soha. Még semmilyen helyzet nem hozta ki belőlem a sírást, sem a Titanic, sem a sok-sok gyilkolás a TVD-ben. Bár, mikor Katherine és Elena ugyanazon fejezetben utasította el Damont, akkor majdnem sírtam :$
4. : Nem érdekel mások véleménye. Tudom, ez közhely, manapság igen sok tini hangoztatja ezt divatból, de engem tényleg nem. Akármilyen polgárpukkasztó szerelésben végig megyek az utcán, nem érdekel, ki hogy néz rám, mit gondol rólam. Szerintem, legalább ilyen téren, kicsit különbözök a többi embertől, bár a fiatalabbik bátyám, az "öcsém" ugyanígy gondolkodik, mint én. :)
5. : Imádok egyedül lenni. Nálunk a kocsma a fő találkozási pont, mivel más szórakozási lehetőség nincs. Jóban vagyok a kocsmárossal a bátyáim révén, és már senki nem lepődik meg, ha néhanapján egyedül állítok be, és nem is jön társaságom. Szép csendben elvagyok az emeleten. Egy ötfős családban nem egyszerű egyedül lenni, szóval én így oldom meg. :)

Nekik adom tovább:
vissza Zabie-nak :)

xOxO:
Kat.

3 megjegyzés: