2011. augusztus 2., kedd

A következő rész tartalmából...

  • A fejezet címe: "I'm about to lose my mind" azaz "Kezdem elveszíteni a fejem"
  • Teljes mértékben Camille dominál ebben a fejezetben, a továbbiakban már legtöbbször így is szólítják Audreyt
  • Stefan-központú lesz ;)
  • Több furcsa belső monológ is helyet kap a fejezetben, úgyhogy fontosak a zenék, mert ezt át kell érezni :D
  • Elena és Camille egyre jobban egymás ellen hangolódnak
  • Katherine a fejezet végén a falra festi az ördögöt, és az meg is jelenik ;)
Részlet:

"- Katherine - morogta szinte egyszerre a két Salvatore.
- Hagyjátok békén Miss Campbellt, mert megjárjátok. Ne lássalak titeket a közelében! Majd én vigyázok rá. Kicsit hatékonyabb vagyok nálatok... - sziszegte, aztán ölbe kapott. Seperc alatt az ágyamban voltam, Katherine vére pedig édesen csorgott le a torkomon. Pár korty után elhúzta felsértett csuklóját.
- Elég lesz, szivi. Most dolgom van, de nagyon kiütötted magad, úgyhogy azt gondoltam, jobb ha elszedlek attól a két félnótástól. Jól leszel - ez nem kérdés volt, hanem kijelentés, és ő már el is tűnt. Nem bajlódtam átöltözéssel, mert eszembe jutott, hogy még nem is ettem semmit, így gyorsan összedobtam néhány szendvicset. Leöblítettem egy fél üveg vodkával, ami rossz ötlet volt ugyan, de igényeltem az öntudatlanságot. A szobámba visszaérve, Damont találtam az ágyamon."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése