2011. július 25., hétfő

Díj - The Best TVD Blog

Szóval, a szabályok:
1. Tedd ki a képet! - megtörtént :)
2. Köszönd meg attól, akitől kaptad! - köszönöm cindrell:))
3. Töltsd ki a kérdőívet! - lent. :)
4. Add tovább 1-4 bloggernek, akiknek a blogja TVD-s! - akiknek adom, azok: Delaney , Kata , Ginewra

Kérdőív:
Gyűjtesz valamit? - Annak idején valamit mindig elkezdtem, de egy idő után már nem érdekelt, szóval nem :)
Rágod a körmöd? - Porcelán, és az nem finom, higgyétek el :D
Ki a kedvenc színészed? - Egyértelműen Ian Sommerhalder :$
Ki a kedvenc színésznőd? - Imádom Taylor Momsen-t, és Leighton Meestert. Természetesen, ki nem maradhat Nina Dobrev :)
Ki a pasi/nő-ideálod? - Ian Sommerhalder, mint minden élő nőnek :D Na és a barátom, aki kísértetiesen hasonlít Ian-re, csak neki zöld a szeme :D
Kedvenc kajád? - Akármennyit megeszek nutellás kenyérből :$
Legfurább dolog, amit megettél? - Nem eszek hülye dolgokat. :D
Miért kezdtél bele a történetedbe? - Hullámvölgy a barátnőmmel való nagyonszoros barátságban. Rossz kedvem volt, és az Audrey által elkövetett hülyeségek egy részét (ivászat, főképp) én is elkövettem. Szóval az ő karaktere, tulajdonképpen az enyém :D
Milyen házban laksz? (kertes, panel) - Hatalmas, családi, óriási kerttel :)
Pár szó magadról: Szeszélyes, kiszámíthatatlan, megbízhatatlan, nagyon rossz természetű, lobbanékony, temperamentumos és minden egy szó igaz rám, amivel az őrülteket illetik. Gyakran leszek elvont, és van, amikor senki nem képes velem értelmes beszélgetést folytatni. Hangulatember és láncdohányos vagyok, imádok táncolni, énekelni és szeretem a jó whiskit meg a tequilát. Szeretek esőben egyedül sétálni, bőrig ázni, égszakadás közepette csókolózni, megszökni, tiltott dolgokat csinálni és motorozni. Szeretek a saját kis világomban eltévedni, és soha elő nem keveredni.
Ezen kívül tök normális vagyok ám :D
Ha kérdésed van, írj. :)

xOxO:
Kat.

1 megjegyzés:

  1. Szia,

    Köszönöm a díjat! :) Ha nem baj, nem tenném ki, egyrészt már egyszer megkaptam (de ettől függetlenül ugyanilyen jól esik megkapni még egyszer), másrészt ha mindegyiket kitenném, több lenne a díjas bejegyzés, mint maga a történet... Remélem, nem baj! :)

    VálaszTörlés