2011. július 20., szerda

A következő rész tartalmából... + Változások

Heyy!





A Mad World - Devil is coming ötödik részének tartalmából:
  • címe: Lucifer néha-néha furcsa alakot ölt
  • péntek este/éjjel fog felkerülni, előre láthatólag. Ha csúszok, maximum szombat délután 4-ig fenn lesz :)
  • átkötő fejezet, rövidebb, mint a megszokott (akárcsak az előző rész)
  • az ezt követő fejezetben megjelenik egy új szereplő, aki problémákat okozhat a továbbiakban
  • megtudhatjuk, mi lett Hanna sorsa, és hogy Katherine és Audrey kapcsolata még mindig ugyanolyan-e
További infókért katt a "Tovább"-ra!

     Egy kis ízelítő a fejezetből:
" Izzadtan ébredtem. Minden egyes porcikám szörnyen sajgott. Olyannyira, hogy a szememet sem bírtam kinyitni. Elkezdtek fáradt, elcsigázott elmémbe tolulni az emlékek. Damon Salvatore-val órákon át versengtünk, űztük egymást ebben az ágyban, és én elvesztettem a harcot, amit én kezdeményeztem! Szégyenemben a párnába fúrtam a fejem. Sosem történt még velem ilyen. Minden másodperc tisztán ivódott emlékeimbe, minden haragos, vágytól szikrázó pillanat, amit Damon karjai közt töltöttem, újra és újra lejátszódott a fejemben. Tapogatózni kezdtem, a testét kutattam, de csak hűlt helyét találtam. Aztán meghallottam gúnyos hangját.
- Nyisd már ki a szemed, az ég szerelmére!"

Egyéb új információkkal is szolgálok.

A "Part 1" 15 részes lesz, ha addig lesz legalább 12 követőm, akkor +1 bónusz résszel szolgálok. Mindkét esetben garantált a függővég.
Minden 5. fejezet után változni fog a blog kinézete. Az elrendezés nem sokat változik, mindent meg fogtok találni, ezt garantálom. A nagyobb változásokat úgyis közzéteszem, vagy leírom a chat-be.
A 10. fejezet után komihatárt fogok húzni. Nem teszem magasra a lécet, követők és kommentár-írók függvényében fogom felállítani a minimum követelményt ;)
Amint láthatjátok, szavazást indítottam, mely szintén fontos a számomra, hogy tudjam, Ti mit szeretnétek!
Mivel én is emberből vagyok, hibázok. Hamarosan kiteszek egy hirdetést, melyben leírom, hogy BÉTÁT KERESEK! Jelentkezni: kat007@freemail.hu :)
Nyár van, tombolok, mert fiatal vagyok. Csúszásaim legfőbb oka buli, másnaposság vagy kirándulás lesz. Amit tudok, jelzek, de amit nem, azért előre is bocsánat!
A heti 2 rész csak a 10. fejezetig lesz rendszeres. Utána hetente egy résszel fogok szolgálni, csak az időhúzás érdekében!

(Aki kíváncsi: a sztorival jelenleg a 7. résznél járok, de még az 5. sincs lebétázva, szóval van dolgom bőven :$ Amúgy az "évad" végéig teljes vázlatom van, és a "Part 2" címét is már elkezdtem kiagyalni. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése