2011. július 5., kedd

Ízelítő

Nos, hoztam egy kis előzetest a második fejezetből! Nagyjából kész, már csak finomítanom kell rajta, de addig is, ebből a kis részletből megtudhatjátok, mire lehet számítani. 

Este egy ismerős arc tűnt fel, amitől megrettentem. Emlékeztem az előző este itt lévő, barna hajú lánykára, aki nagyon hasonlított ismerősömre, de ez nem ő volt. Meglepetten konstatáltam, hogy ez csak nekem tűnik fel. Hosszú, sötét loknijait hátravetette, és mosolygott. Mosolya olyan ördögi volt, amilyenre emlékeztem. Hallottam a kiáltásokat: "Heló, Elena!", meg "Elena, azt hittem, Stefannal vagy!". Hogy nem veszik észre, hogy ez nem az a kedves lány, akit tegnap láttam?
A pulthoz jött, fekete cipőjének sarkai ütemesen kopogtak. Egyenesen rám mosolygott, és egy cetlit nyomott a kezembe, észrevétlenül. Kért egy pohár colát, aztán leült a szőkeség meg a többi fiatal mellé az asztalhoz.
"Tíz perc múlva találkozunk a mosdóban, drága."
Az órára pillantottam. Idegesen vártam, hogy a mutató a hatoshoz érjen, és abban a pillanatban a mosdóba mentem. Már várt.
- Katherine - motyogtam. Nem tudtam, most milyen viszonyban vagyunk, de ő odajött hozzám, és megölelt.
- Camille, drága! Úgy hiányoztál! - megkönnyebbülten öleltem vissza. Furcsa volt a régi nevemet hallani, de örültem, hogy Pierce kisasszony nem lett az ellenségem. De aztán a falhoz szorított, szemei elsötétültek.
- Cammie, Cammie! Buta kislány! Komolyan azt hitted, hogy elszaladhatsz? 

Hát, ennyit elöljáróban! Holnap este hozom a fejezetet : ).

xOxO:
Kat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése