2011. július 16., szombat

A következő rész tartalmából...


Hoztam egy kis előzetest, és egy - szerintem isteni - képet a mi egyetlen Damonünkről<3
Szóval... a következő rész tartalmából:
  • A fejezet címe: I'm gonna make your head burn, azaz "Feltüzellek" (szép fordításban :D)
  • Kiderül, Audrey miért menekült el
  • Damon-központú fejezet lesz ;)
  • Lesz egy 18+-os rész, hogy előre jelezzem :P
  • Kicsit rövidebb fejezet lett, de eléggé... eseménydús :D
És most, jöjjön egy kis kóstoló a fejezetből:

- Nem ő rántott bele ebbe. Mentem magamtól - és a nyakára öntöttem a folyadékot. Hátraugrott. A szemem előtt hólyagosodott fel a bőre. Az ajtó felé iramodtam, most, hogy szabad volt az út, de egy másodperc múlva a falnak szorítva találtam magamat.
- Verbénát iszok minden áldott nap. Kis naív - suttogta a nyakamra hajolva. Majdnem felsírtam a félelemtől. Aztán megacéloztam magam. Egy kis Damon Salvatore nem áll az utamba!
- Szexi, mikor így morogsz - leheltem legerotikusabb hangomon. Éreztem, hogy remegés fut végig a testén. Ez az, Audrey! - És a szemeid... Damon... 

Hát, ennyi lenne, így elöljáróban. Kedden hozom a fejezetet, addig is jó szórakozást!

xOxO:
Kat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése