2011. július 29., péntek

In the next chapter...


  • címe: "It's not a cry, that you hear at night" azaz "Nem sírást hallasz az éjjel"
  • visszahozom Audrey vadabb énjét, Camille-t ;)
  • Elena és Dree között éleződni kezd a helyzet
  • Audrey jellemében egyre több változás áll be
Részlet:
"Precízen megcsináltam egy utcát a kézfejemre, aztán szétszedtem a keresztemet. Felszippantottam a fehér port, és máris jobban éreztem magam, ahogy hatása szétáradt a testemben. Megnyugodtam, az alvás hiányom sem zavart. Kezet mostam, majd elindultam az osztályterem felé. Egész nap nem érdekelt, mi történik. A harmadik órám után kimentem, és elszívtam egy joint-ot. Messze kerültem Tylert, de az iskola mögött képtelenség volt. Behúzódtam egy konténer mellé, és vártam, hogy lelépjen. Nem kellett sokáig várnom. Békésen vergődhettem magányomban. Hirtelen megjelent Caroline. Annyira kilógott a közegből, amennyire ez lehetséges volt. Fehér farmerjében, rózsaszín ingében és fehér magas sarkújában, szőke loknijaival teljes mértékben látszott, hogy kívülálló. Hozzám sétált."

xOxO:
Kat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése